Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Παιδικές γεύσεις - Το γλυκό με τα μπισκότα

Και έρχεται αυτή η εποχή του χρόνου που το ζητάς... που το νιώθεις στον ουρανίσκο σου... τόσο ζωντανό... αλλά το στόμα σου είναι άδειο... παράλληλα το μυαλό σου ταξιδεύει, στο παρελθόν, οι αναμνήσεις περνούν από μπροστά σου σαν εικόνες, με φίλτρο walden, και ξαφνικά σιγοψιθυρίζω... "το πρώτο μου γλυκό..."
Αρχικά, η μαμά μου ανέθετε να σπάσω τα μπισκότα, αργότερα να τα "βρέξω" και τελικά εκεί γύρω στα 8 ήμουν έτοιμη πλέον να φτιάχνω ένα ολόκληρο γλυκό μόνη μου...!!!
Και να... 22 χρόνια μετά που κάνω το ίδιο με το μεγάλο μου (3 ετών ) γιο, τον Ευθύμη!!!



Υλικά

250 γρ. Βιτάμ
250 γρ. Ζάχαρη άχνη
3 κ. σ. Κακάο
4κ. σ. Γάλα - 1 ποτήρι του κρασιού γάλα
1 πακέτο μπισκότα πτι μπερ Παπαδοπούλου
3 κ.γ. κονιάκ

Και ξεκινάμε...

Σε ένα μεγάλο μπωλ σπάμε τα μπισκότα στα τέσσερα και αφήνουμε στην άκρη.
Στον κάδο του μίξερ χτυπάμε το βιτάμ με τη ζάχαρη. Μόλις γίνουν ένα μίγμα προσθέτουμε τις 4 κουταλιές γάλα, μία κουταλιά κονιάκ και το κακάο.
Αφού γίνουν ένα μίγμα ραντίζουμε τα μπισκότα με ένα ποτήρι κρασιού γάλα και δύο κουταλιές κονιάκ. Σιγά σιγά για να μην λιώσουν τα μπισκότα. Προσθέτουμε το μίγμα στα μπισκότα και ανακατεύουμε καλά.
Στρώνουμε σε φόρμα και βάζουμε στην κατάψυξη για 2-3 ωρές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου